FALTAN...

Araudia / Reglamento



ARAUDIA
1.”Zaldibarko mendi bizikleta martxa”16 urtetik gorako edozeinek hartu dezake parte.Martxa hau dohainik da.
2.Azaroaren 30ean izango da bizikleta martxa.Goizeko 10:00tan irtengo da eta arratsaldeko 13:30etan helmuga.Irteera eta helmuga  Zaldibarko udaletxeko plazan.
3.Izen ematea udalatxeko plazan bertan egingo da  egun berean ,09:45ak baino  lehenago edo online.
4.Bizikleta-martxa neutralizatua izango da,irteeratik antolakuntzako auto joan arte.
5.”Zaldibarko mendi bizikleta martxa”bizikleta maite duten guztientzat antolatzen da eta izaera lasaia du;beraz,ez da lehiaketa bat.Txirrindulariek trafiko arauak errespetatuko dituzte.Apaituriko arauak ez errespetatzeagatik sortu daitezkeen kalteak,antolatzaileek ez dituzte bere ardurapean hartuko.Ibilbideran zenbait tokitan antolatzaileak egoteak ez du esan nahi trafikoa geldituta edo etenda dagoela.Izena eman duen partehatzaileak baieztatzen du,ezagutzen eta bereganatzen dituela bide zirkulazio irekian baita mendian egiten den mendi bizikleta martxa honetan parte hartzeak izan ditzakeen arriskuak.Kaskoa erabiltzea derrigorreskoa da.
6.Horrez gainera,txirrindulariak onartzen du osasunarentzat kaltagarri bihurtu litekeela kirol esfortzua.
7.Parte hartzaile guztiek aintzat hartu eta onartzen dute araudi hau eta bere edukia.Halaber,antolatzaileei inolako erreklamaziorik ez egiteko kompromisoa hartzen dute.Era berean,antolatzaileek eskubide osoa dute araudia edota ibilbidea aldatzeko hala behar izanez gero.
8.Parte hartzaile guztiek derrigorrez sinatu beharko dute bere presentzia irteeran.

REGLAMENTO
La ” marcha mountain-bike de Zaldibar ” está abierta a todos los cicloturistas y ciclistas mayores de 16 años. La marcha será gratuita.
La marcha de mountain-bike será el 30 de Noviembre a las 10:00 con llegada a las 13:30.La salida y llegada será en la plaza del ayuntamiento de Zaldibar.
Las inscripciones se realizaran el mismo día antes de las 9:45 en la plaza del ayuntamiento de Zaldibar o online.
La marcha de mountain-bike será neutralizada desde la salida hasta que el coche se retire. No se podrá pasar al coche en ningún momento.
La  marcha de mountain-bike de Zaldibar va destinada a todos los amantes de la bicicleta de montaña y tiene carácter de paseo, no es una competición. El participante respetara las normas del código de circulación, considerándose en todo momento como una marcha personal. Todo participante inscrito declara conocer y asumir los riesgos inherentes de la partición en una marcha, la mayoría por monte pero con algún tramo de carretera abierta al tráfico. La presencia de organizadores en algún punto del recorrido, no significa que el trafico este detenido  o interrumpido. La organización no se hará responsable de  los daños causados por incumplimiento de las citadas normas durante el desarrollo de la marcha. El uso del casco es obligatorio.
El participante acepta además, los riesgos que para la salud pudiera suponer el esfuerzo deportivo.
Todo participante inscrito en esta marcha reconoce el presente reglamento y acata todos los puntos expresados en el mismo comprometiéndose a no efectuar ningún tipo de reclamación a la organización, que por su parte se reserva el derecho de modificar o ampliar este reglamento, así como el itinerario, si lo viera conveniente.
 Todo participante debera firmar obligatoriamente su asistencia en la salida.

No hay comentarios:

Publicar un comentario